Jak korzystać z e-kartoteki?

Sprawdź, jak wygodnie głosować nad uchwałami, monitorować rozliczenia i mieć dostęp do sprawozdań Wspólnoty Mieszkaniowej niezależnie od tego gdzie jesteś. Zachęcamy do skorzystania z e-kartoteki: wygodnego i intuicyjnego narzędzia.

Platforma e-kartoteka oferuje wiele funkcji, które ułatwiają zarządzanie lokalem i uczestnictwo w życiu Wspólnoty Mieszkaniowej:

  • Płatność za mieszkanie – W wygodny sposób opłacaj należności za mieszkanie. 
  • Głosowanie nad uchwałami – Już od nowego roku będziesz mógł / mogła oddawać głosy online, niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz.
  • Podgląd rozliczeń – Śledź swoje wpłaty, salda i bieżące opłaty za lokal. Twoją wpłatę będziesz tu widzieć z maksymalnie miesięcznym opóźnieniem. 
  • Dostęp do dokumentów wspólnoty – Przygotowujemy dokumenty wspólnot, aby każdy z mieszkańców mógł w e-kartotece mieć dostępne w jednym miejscu do sprawozdania finansowego, podjętych już uchwał czy do regulaminów.

Jak uzyskać dostęp do e-kartoteki Twojego mieszkania?

Dostęp do e-kartoteki jest prosty i dostępny dla każdego właściciela lokalu w naszych zasobach. Co należy zrobić, aby móc korzystać z tej usługi?

  1. Skontaktuj się z naszą księgowością – Otrzymasz unikalne dane logowania. Zadzwoń: 41 252 87 42.
  2. Zarejestruj się na platformie – Wejdź na www.e-kartoteka.pl i wprowadź otrzymane od nas dane logowania.
  3. Zaloguj się do swojego konta – Po zalogowaniu zyskujesz dostęp do wszystkich funkcji platformy.

Instrukcja obsługi e-kartoteka.

Aplikacja mobilna e-kartoteka

Korzystanie z e-kartoteki jest jeszcze wygodniejsze dzięki aplikacji mobilnej dostępnej na systemy Android i iOS. Dzięki aplikacji możesz:

  • głosować nad uchwałami i przeglądać dokumenty w dowolnym momencie, bez konieczności używania komputera;
  • opłacać czynsz za mieszkanie;
  • śledzić wpłaty, salda i bieżące opłaty. Maksymalne opóźnienie widocznych wpłat to miesiąc. 

Aby móc korzystać z aplikacji:

  1. Skontaktuj się z naszą księgowością i odbierz unikalne dane do logowania (te same co dla wersji w przeglądarce).  
  2. Pobierz bezpłatną aplikację: 

Google Play (dla urządzeń z Androidem)

App Store (dla urządzeń z iOS)

  1. Utwórz własne konto techniczne (użyj adresu mailowego, z którego zwykle korzystasz). 

Instrukcja obsługi aplikacji mobilnej e-kartoteka.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Jeśli potrzebujesz wsparcia w korzystaniu z e-kartoteki, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi materiałami:

Jeśli masz dalsze problemy, zadzwoń do naszej księgowości: 41 252 87 42. Lub napisz maila: ksiegowosc@klimek-nieruchomosci.pl

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram