Klimek Nieruchomości
Sp. z o.o.
Plac Floriański 3
26-110 Skarżysko-Kamienna
tel.: 41 252 87 30
biuro@klimek-nieruchomosci.pl
Godziny urzędowania biura:
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 16:00
Księgowość:
Poniedziałek – Piątek
12:00 – 16:00
tel.: 41 252 87 42
ksiegowosc@klimek-nieruchomosci.pl
Dział techniczny
tel.: 41 252 87 45
techniczny@klimek-nieruchomosci.pl
- Zaczynamy od przeprowadzanie audytu energetycznego - Takie są wymagania procedury i lepiej widać co trzeba ocieplić, co wymienić
- Teraz wybrać bank kredytujący - Bez pieniędzy nie zrealizuje się nawet najgenialniejszych pomysłów
- Złożyć wniosek o udzielenie kredytu - Jak zwykle, bank sprawdzi naszą "zdolność kredytową"
Zarząd, to podejmowanie wszelkich decyzji i czynności, które zmierzają do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym. Zarząd lub w imieniu jego wybrany Zarządca winien również podejmować wszelkie starania w celu inwestowania w nieruchomość, aby uzyskać w przyszłości pożytki obniżające koszty członków Wspólnoty.
Uprawnienia i obowiązki Zarządcy wynikają z przepisów Ustawy o Gospodarce Nieruchomościami, Ustawy o własności lokali jak również innych ustaw i przepisów wykonawczych. Szczegółowy zakres uprawnień jak i obowiązków powinna określać umowa o zarządzanie nieruchomością.
Po pierwsze - przeprowadzamy audyt energetyczny
Pierwszym krokiem do uzyskania premii termomodernizacyjnej jest przeprowadzenie audytu energetycznego budynku. Dokument ten określa przede wszystkim zakres niezbędnych prac remontowych, całkowity koszt realizacji przedsięwzięcia, a także kwotę możliwego do uzyskania kredytu oraz premii termomodernizacyjnej. Audyt energetyczny może wykonać jedynie akredytowany audytor o odpowiednich kwalifikacjach. Aktualna lista uprawionych specjalistów znajduje się na stronie internetowej Zrzeszenia Audytorów Energetycznych. Koszt takiego opracowania dla budynku wielorodzinnego waha się w granicach 2-4 tys. zł.
Strona 2 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec